Πες μου μια ιστορία

Πες μου μια ιστορία
για τη μουσική που αγαπάς.
Πες μου μια ιστορία
που θα κάνει την καρδιά μου να χτυπήσει δυνατά
Πες μου μια ιστορία
για τους ανθρώπους που αγαπάς
πως γελούν, πως χαίρονται,
πως δίνουν τα χέρια και αγκαλιάζουν όπως τα παιδιά
Πες μου
για όλα τα βλέμματα που έγραψαν μέσα σου μια ιστορία

για όλα τα σώματα που φαντάστηκες
και αυτά που άγγιξες
πως έκαιγε το δέρμα
πως γλίστραγαν τα χέρια σαν νερά
πως έβλεπαν στο φως και στο σκοτάδι.
Πες μου, λοιπόν, μια ιστορία.

Σχολιάστε

Filed under poems, Uncategorized

Σχολιάστε

